Meldpunt Ieder(in) opent 6 januari


Meldpunt Ieder(in): 085 – 400 70 22
Het meldpunt van Ieder(in) is vanaf 6 januari bereikbaar op:

– dinsdag van 9 – 12 uur en 13 – 16 uur
– donderdag van 9 – 12 en 13 – 16 uur
– en vrijdag van 9 -12 uur.

Het telefoonnummer is 085 – 400 70 22. Je kunt het meldpunt ook mailen: meldpunt@iederin.nl (vanaf 6 januari 2020).

Verder op weg helpen
De medewerkers van het Meldpunt Ieder(in) kunnen je verder op weg helpen met je vraag of probleem. Ze zijn goed op de hoogte van de wet- en regelgeving. Ze weten goed welke rechten je hebt (en welke niet) en bij welke instantie je moet aankloppen. Ook kunnen ze je advies geven over het indienen van een bezwaar of een klacht.

Belangrijke signalen
Ieder(in) registreert alle vragen en problemen die bij het meldpunt binnenkomen. We doen dat volgens de regels van de privacywet (kan ook anoniem). Knelpunten en problemen die mensen in het dagelijks leven tegenkomen, zijn voor ons belangrijke signalen. Deze signalen gebruiken wij anoniem in onze lobby. Je kunt het meldpunt daarom ook bellen als je alleen iets wilt melden.

Bron: Ieder(in)